2.11.10

Jil Sander - Colorful !



WOWWW !!! Un de mes défilés préférés. En ce moment je trouve que la mode change d'une façon que j'apprécie, c'est plus simple mais on voit qu'il y a un formidable travail de découpe, de matière. Les robes sont somptueuses, elles ont du volume et les couleurs...LES COULEURS! Je suis euphorique lorsque je vois ces photos, c'est simple, elles me redonnent la pèche et tant pis s'il fait gris dehors.Vous avez vu le mélange des couleurs qui sont en parfaite harmonie et la fluidité de chaque look ? Moi j’appelle ça la grande classe.
Bisous, je file me préparer pour ma soirée. Vous aimez la création ? (très flash je sais...)
__________________
Just WOW! One of my favorite fashion shows. Right now I think fashion will change in a way that I like, it's easier but we see that there is a great work of cutting material. The dresses are gorgeous, they have volume and color ... COLORS! I was euphoric when I see these photos is simple, they give back to me fishing and too bad if it's gray dehors. Have you seen the colors that blend in perfect harmony and fluidity of each style? I call it the great class.
Kisses, I go to prepare for my evening. Do you like the creation ? (I know ... very flash)

2 comments:

reub-envision said...

i like this
& I liked the show
in-fact loved the colours as well!
so great

Birdy said...

Thank you for your comment. You're right for the Colours!!
:) i'm happy that you like my creation.